Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member Meh? Meh.Male/United States Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 15 Deviations 160 Comments 5,612 Pageviews

Newest Deviations

deviantID

zer0dds
Meh? Meh.
United States
Current Residence: SoCal
Favourite genre of music: Jazz
Operating System: Win 7
Personal Quote: "Every man dies. Not every man really lives."
Interests

Journal

No journal entries yet.

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconrtenzo:
Rtenzo Featured By Owner Jan 23, 2012
Heya! I was wondering if you'd like to join :iconrose5plz::iconthe-bleach-gazette::iconrose4plz: Its a Bleach club dedicated to OCs and everyone is welcome ^~^
Reply
:iconvonantell:
Vonantell Featured By Owner Nov 24, 2010
Hello,

I am in a Bleach RP on Furcadia and was wondering if I could use Syren as a reference picture? I know you paid good money to Geofff so I though I'd ask.
Reply
:iconzer0dds:
zer0dds Featured By Owner Nov 27, 2010
Sorry, but part of the reason I commissioned these OC's from Geoff is so I could use them in the future for Bleach RP's myself, heh. So, that would be a no.
Reply
Hidden by Owner
:iconsarzill:
sarzill Featured By Owner Aug 27, 2010
Hello :) i really like misaki XD this might sound stupid,but if vingrylgrave ever open commission, will u commissh her from him? :o Vin, is seriously Vin (win :p) - i wanna commissh him aswell some day XD.

1 reason i like misaki is because she reminds me of Shizuka :P (my oc).. But just wondering, why isn't she 2nd division captain? would be perfect for her.

oh and also, i didn't know it belonged to u until now, so i thought i would let you know.. Saito is in my bleach oc group :) :iconbleach-oc-kings: its for quality pictures of ocs :) also, feel free to join ^^
Reply
:iconzer0dds:
zer0dds Featured By Owner Aug 29, 2010
Yea, I've been waiting for Vin to open commissions again. If he does, I'll probably have him do a few more OC's.

The reason Misaki isn't 2nd Division Captain is because the fanfic I was writing with a few friends at the time followed the canon Bleach storyline so Soifon would still be around. The only divisions open would be 3rd, 5th and 9th. Otherwise yea, she'd be Captain of the 2nd Division.
Reply
:iconsarzill:
sarzill Featured By Owner Aug 29, 2010
D: i dont think it will be any time soon... i just read his new journal.. and there is a aggressive vulcano erupting *close* to where he live... so i just hope it wont reach his town.

aha... i elimated that problem and put my "gotei" 400 years in the future XD well, i just want a full gotei 13 of oc captains anyway xD

yup..she seems to be perfect for the spot. soi fon was my fav captain before she revealed her bankai.... i find her less awesome now, but she is still awesome and hot xD shunsui moved from second to first,or atleast shared first.
Reply
:iconzer0dds:
zer0dds Featured By Owner Aug 29, 2010
Shunsui is my favorite, lol. That guy is just too cool. I was always a fan of Gin, too. Unlike most people, I actually liked both his shikai and bankai, heh.

Yeah, we had thought about doing that and putting our story in the future sometime but ultimately, we decided against it. I can't remember why. I'm pretty excited though since Geoff just started working on my four new commissions from this latest set. Can't wait to see them. If I remember correctly, it's two Arrancars, one Shinigami and one Vizard. I think that's right...

Hope Vin's ok. :/ That can't be fun, knowing a volcano is erupting so close, lol.
Reply
(1 Reply)
:iconcrimsoncypher:
CrimsonCypher Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
Great characters man, I have them faved on Geofffs account. Question if you don't mind. Whats the general process in designing them?
Reply
:iconzer0dds:
zer0dds Featured By Owner Jul 16, 2010
I really don't have a general process, lol. Honestly, I had a fanfic that I was writing with a few friends and that's where most of the characters originated from. Kage is actually based off of me. Saito is as well, to a degree. The females are just based off of what I think is attractive, lol. As for their powers and appearance, I generally try to go with a theme that ties in their appearance, personality, Zanpakuto powers, etc.
Reply
Add a Comment: